Servisi

 

Srbija Serbia
Beograd Belgrade

Svojim klijentima i partnerima, Telemet pruža usluge konsaltinga, projektovanja, tehničke podrške prilikom dizajna ili realizacije složenih telekomunikacionih ili AVe projekata.
Naši inženjeri poseduju licence, brojne sertifikate kao i višegodišnje iskustvo u realizaciji kompleksnih projekata u regionu što nas čini konkurentnim i pouzdanim sistem integratorom.
Osim inženjerskog, naši stručnjaci poseduju i veliko komercijalno iskustvo, dobro razumeju potrebe klijenata kao i trendove u telekomunikacijama i informacionim tehnologijama.

Profesionalni servisi obuhvataju sledeće usluge:

•    Konsalting
•    Projektovanje
•    Upravljanje projektima
•    Stručni nadzor
•    Preventivno i investiciono održavanja telekomunikacione infrastrukture
•    Izgradnja telekomunikacione infrastrukture
•    Projektovanje i implementacija kompleksnih AVe sistema

TAC (Technical Assistance Centre) ili odeljenje tehničke podrške obezbeđuje potrebne servise kako neposredno našim klijentima tako i našim partnerima – sistem integratorima i distributerima:

•    24×7 call centar
•    1st / 2nd level technical support
•    On site Support

Služba tehničke podrške obezbeđuje 24×7 hotline servis (call centre), prvi i drugi nivo tehničke podrške  u skladu sa SLA kriterijumima i preuzetim obavezama, dežurstva i terensku službu (on-site support). 

Politika Privatnosti
Kada posetite našu web lokaciju, ona može sačuvati informacije putem vašeg pretraživača iz određenih servisa, obično u obliku kolačića. Ovde možete promeniti svoje postavke privatnosti. Imajte u vidu da blokiranje nekih vrsta kolačića može uticati na Vaše iskustvo