Svojim klijentima i partnerima, Telemet pruža usluge konsaltinga, projektovanja, tehničke podrške prilikom dizajna ili realizacije složenih telekomunikacionih ili AVe projekata.
Naši inženjeri poseduju licence, brojne sertifikate kao i višegodišnje iskustvo u realizaciji kompleksnih projekata u regionu što nas čini konkurentnim i pouzdanim sistem integratorom.
Osim inženjerskog, naši stručnjaci poseduju i veliko komercijalno iskustvo, dobro razumeju potrebe klijenata kao i trendove u telekomunikacijama i informacionim tehnologijama.
Profesionalni servisi obuhvataju sledeće usluge:
• Konsalting
• Projektovanje
• Upravljanje projektima
• Stručni nadzor
• Preventivno i investiciono održavanja telekomunikacione infrastrukture
• Izgradnja telekomunikacione infrastrukture
• Projektovanje i implementacija kompleksnih AVe sistema
TAC (Technical Assistance Centre) ili odeljenje tehničke podrške obezbeđuje potrebne servise kako neposredno našim klijentima tako i našim partnerima – sistem integratorima i distributerima:
• 24×7 call centar
• 1st / 2nd level technical support
• On site Support
Služba tehničke podrške obezbeđuje 24×7 hotline servis (call centre), prvi i drugi nivo tehničke podrške u skladu sa SLA kriterijumima i preuzetim obavezama, dežurstva i terensku službu (on-site support).